Tiden i Tänndalen och Hälsingland

Då har man varit bortrest sedan i tisdags. Jag känner nu att jag är helt slut! 

Vår resa började upp till Hälsingland för att bo hos några vänner i två dygn. Vi tänkte att det var lättast så för hunden och framför allt för oss också. Nebbo var ju tvungen att sitta i baksätet med mig och min lillasyster och jösses vad den hunden tar plats! Så jävla stor han är. Nu får det räcka bara liiiite tycker jag. 
Sedan for vi vidare till Tänndalen och var där torsdag till söndag. Eller ja, vi kom fram sent på torsdag kväll och åkte halv åtta imorse. Så vi var väl där mer fredag - lördag. Backarna var väldigt bra och lagom svåra tyckte jag. Mycket röda backar. Dock så blåste det något förbannat så det var ganska jobbigt att åka. Igår hade det dessutom snöat rejält så det var stora snöhögar i backen från vind och tidigare skidåkare. Men jaja, det var skönt att vara ute i backen igen efter tre år. :)