Produktiv dag, eller?

Hallå där! Sitter och försöker lista ut vad man kan ha på sig för kläder i detta regniga väder (hah, ser ni vad jag gjorde där?). Jag är väldigt glad över vad som bjuds på utanför mitt fönster och tänkte gosa in mig i något mysigt och sen ge mig ut och panta burkar. Eller ja, först ska man till mormor och hänga lite där.

 

I alla fall, idag har jag pluggat lite, ska sen till mormor och sedan vidare och panta burkar. Jag ska även eventuellt ge blod ikväll, men vi får se hur det blir med det. Jag behöver sällskap dit eftersom jag är super duper rädd för nålar. Om jag inte ger blod så SKA jag åka iväg till gymmet. Jag måste dit. Det är dags nu. Visserligen väger jag vikten som jag vill väga, men vafan, det dallrar ändå fett över hela mig. Dags att få en snygg sommar2014 kropp känner jag! No more sweets.