God fortsättning!

nebbo på julafton :)

Hallå hallå! Sitter i min säng och går igenom bilder från både igår och från julaftonskvällen. Jag lyckades fånga några hyfsat fina bilder från självaste julafton trots att det var så dålig belysning överallt. Tycker väldigt mycket om den här bilden på Nebbo. Han är så tålmodig, hehe
 
Julafton dårå! Den lilla släkt vi har kvar kom över till oss vid femtiden och vi åt gott och hade det allmänt trevligt. Jag hade även gjort en frozen cheesecake som vi gottade oss med när Elin var tomtenisse och delade ut julklappar. Jag är mycket nöjd över mina presenter! Fick pengar (standard), ett busskort, böcker, kläder, parfym, hudkräm och stekpannor. Femhundra kronor utav pengarna som jag fick spenderade jag tyvärr bort redan igår. 
Igår var jag nämligen på den lokala klubben med resten av hela Järfälla. Det var jätte roligt och jag känner att jag ändå är glad över att jag "bara" tog med mig en femhundring och lämnade bankkortet hemma! Hade nog annars spenderat på tok för mycket eftersom det var en sådan kväll. Men det var roligt! 
 
Nu ska jag börja göra mig i ordning inför ett jobbpass. Slutar sju ikväll så det är skönt. :)