Att göra en fluga av en fjäder

Åh herre vad trött jag är!! Helt jävla slut! Jag och Sofia blev förfrågade för några veckor sen om vi ville hjälpa till den 16e feb på ett öppet hus för en kompis mamma som fyllt 50 (dock såg jag det mer som en fest, bara att man fick komma när man ville..). Vi sa båda självklart ja och senare fick vi reda på att vi skulle få betalt för det också (YEEY). Så lördagen spenderades hemma hos Oskar vars mamma som fyllt 50. Vi såg till att det hela tiden fanns mat till alla, att all dricka var lättillgänglig och gjorde plats för alla. Det var sjukt kul och så skönt att göra något som får en att inte tänka så mycket.
Tanken var väl den att vi skulle "jobba" i fem timmar typ sen skulle vi få gå hem, men oups vi stanna i tio timmar istället. Haha, tiden gick så sjukt fort och jag ville inte gå hem. Det var riktigt kul idag och jag kan lätt vara "service personal" på fler event!

Men nu är jag väldigt trött och vill inget hellre än att sova. :)

Bild från Weheartit