Live from Kos

Hallå :) Nu har jag fått lite tid över att bara chilla på hotellrummet. Johanna, min resekamrat, ligger ute vid polen och solar. Jag skulle jätte gärna vara med där och känna solen bränna mot huden, men jag har åkt på någon form av allergisk reaktion. Hela skulderbladen, axlar och ut på armarna (även lite på benen) är jätte knottriga, röda och kliar som satan. Jag var orolig att det var vägglöss (peppar, peppar, ta i trä) men Johanna har inte fått några symtom alls så det kändes inte troligt. Vi gissar på att jag är allergisk mot parfymen i vår sollotion. Så en del av planen för ikväll är att gå till apoteket och fråga dem om de har oparfymerad sollotion och vad deras åsikter är kring detta. Äh fy, roligt på semestern liksom..

Annars har vi det G.R.Y.M.T. här. Vi har tillbringat kvällarna på bargatan här i Kos stad där det är världens ös. Ingen av oss har någon aning om hur mycket pengar som spenderas där varje kväll. Igår fick vi även uppleva Happy Hour på två barer där, trots att vi var två timmar för sena. Inte gjorde det oss något. :)

Här har ni lite random bilder från vår tid här. Kommer hem den 31/7 igen :)