Min awesome helg!

1: jävligt trött chey / 2: blev pigg igen efter en redbull, wiho

Hej på er! Hur är läget? Jag sitter just nu och kollar på en ny animeserie som mer än två har föreslagit att man ska se. Den heter Shingeki no Kyojin ("Attack on Titan"). Har bara sett ett avsnitt av den här serien men det första avsnittet var bra så lär fortsätta titta. 
 
Min helg har varit toppen! I fredags bestämde jag och Sofia att vi skulle hänga. Vi satt hemma hos henne och spelade Tomb Raider, den nya. Det spelet var jätte bra och tiden flög förbi. Rätt vad det är så ringer vår gamla klasskompis Emma oss och i nästa sekund sitter vi på den lokala baren och dricker. Jag tog det lugnt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter, men jag kan inte säga detsamma om Sofia och Emma. Men vi hade det jätte roligt och lärde känna massa nya människor så jag är bara glad över att vi gick ut istället för att vara hemma hela fredagkvällen. När vi dock skulle hem var jag tvungen att följa Emma för hon var inte kapabel till att gå själv (eller ens gå överhuvudtaget) och det tog väldigt lång tid innan jag kom hem. Fick sova högst fem timmar innan det var att gå upp och jobba. 
 
Igår var det ut igen! Emma hade bjudit med mig, Sofia och en till kompis, Helena, till en hemmafest. Vi följde glatt med och det var roligt där! En gammal barndomskompis kom även förbi och det var jätte kul att se henne igen! 
 
Den här dagen har spenderats med Sofia och vi åkte till McDonald's och köpte varsin plusmeny (sånt händer aldrig). Min syster som jobbade idag fick även sin rast precis när vi kom dit så det var awsm! 
 
Jag är jätte nöjd över helgen, men nu ser jag fram emot att inte göra ett skit.