Tatueringsmässa

we heart it
Åh jag önskar att jag var betydligt bättre på att ta med mig kameran när jag ska ut på äventyr! Jag hade planerat in att kameran skulle med till tatueringsmässan, men när jag sitter på tunnelbanan kom jag på att kameran låg kvar hemma och gottade sig. Jag ska brja ha med mig kameran vart jag än går har jag bestämt mig för. Mycket roligare bilder att lägga upp här också. Min mobil har inte heller så mycket minne just nu och jag har inte orkat föra över alla bilder därifrån till hårddisken sååå det får bli den tunga varianten istället!
 
Igår i alla fall, var jag och Sofia på tatueringsmässan. Det var riktigt kul och jag tycker nog att det skulle vara lite häftigt med en liten tatuering någonstans på kroppen. Vart, hur och när återstår, men någon gång. Sofia ska gadda sig så hon gick runt och pratade med tatuerare som höll till i Stockholm. Jag tror hon hittade en tatuerare som verkade schysst, så det lär nog bli henne i slutändan! 
Efter mässan gick vi från Münchenbryggeriet till Södra station. Det var jätte mysigt och Stockholm är så jädrans vackert! Jag insåg att det finns på tok för många gator som jag inte gått på och det ska definitivt ändras. Vi åt middag/fikade på ett fick som hette Tully's. När vi satt där gick han som spelar Sebastian i ICA reklamerna förbi! Vi mötte även en "kändis" på tågstationen sen. Eller, enligt hans kompis var han känd i Göteborg och har varit med i Slottet och Andra Avenyn tydligen. Om detta är sant kan jag dock inte uttala mig om - jag kände i alla fall inte igen honom.