Helg i toppkvalité!

 
Helvete vilken händelserik och lång helg jag har haft! I fredags jobbade jag från 05:45 fram till 12. Vid 12 kom hela OKQ8-gänget för ett personalmöte, vilket var behövligt. Vi fick ju en ny chef nu i somras och macken har gått igenom ganska stora förändringar så ett personalmöte var nödvändigt så vi alla stod på samma sida. Mötet gick bra och direkt efter det åkte vi ända bort till Haninge. Paintball stod det på schemat! Helvete vad kul det var och fan vad bra jag var! Jag var en riktig killing-machine där ute. Jag var sjukt nervös när vi satt i bilen på väg till banan då jag insåg att det ska ju göra ont att spela paintball. Man blir ju skjuten i princip.Men väl inne på banan pumpade adrenalinet så jävla hårt och man sket i att det eventuellt skulle göra ont - man ville bara vinna och skjuta sina kollegor ;) Ska kanske påpeka att det faktiskt inte gjorde ont att bli träffad på paintball, självklart kändes det men det gjorde inte ont. Sista ronden körde vi killarna mot tjejerna och TJEJERNA VANN! Guuuuuuurlpoooooweeeeer!
 
Efter paintballen åkte gänget till en restaurang på Östermalm. Där åt vi italienskt och hade det jätte trevligt. Tyvärr hade jag varit alldeles för dålig på att äta mat den här dagen vilket resulterade till ett enormt illamående så jag kunde inte äta något alls på restaurangen. Det enda jag fick i mig utan att må piss var två glas cola. Yeah, I'm kinda weak like that... 
Den här kvällen kom jag hem vid halv ett och jag däckade på stört. 
 
 
På lördagen tog jag och mamma med hunden ut i skogen och njöt av den härliga höstdagen. Det var jätte mysigt och jag ångrade grovt att jag inte hade med mig något fika ut i skogen. Så fort vi kom hem från promenaden åkte jag och mamma till centrum, handlade ett par skor till mig och skjutsade sedan vidare mig till Sofia. Sofia och jag var nämligen bjudna på en knytis-middag så jag tänkte hjälpa till lite med det vi skulle ha med oss. Jag bredde på choklad på kakor som Sofia hade gjort (Y) 
 
Middagen var jätte trevlig och tyvärr tog jag inga bilder därifrån. Vi var dock inte där så länge då vi var bjudna på en utgång ute på Pure. Min kompis ska flytta till Australien i ett år så hon hade anordnat en get-together och det var faktiskt väldigt roligt! I början var jag och Sofia riktiga bitterfittor och var inte alls taggade på att dansa, vilket aldrig händer!? Till slut tog vi oss i kragen och började dansa och hade det hur kul som helst. Vi tog första nattbussen hem för vi helt enkelt var trötta. Nattbussen var dock hemskt.. Spya, tjafs, inga sittplatser, lång.... Usch!
 
Igår såg jag, Sofia och Elin på The Maze Runner som var as bra! Verkligen min typ av film. Jag satt på helspänn under hela filmen och fick ganska ofta panik då man trodde att folk skulle bli mosade hit och dit. Jag känner faktiskt att jag skulle kunna gå och betala för att se den igen - SÅ mycket tyckte jag om den!