en vecka sen sist

 
Äntligen lördag! Det känns bra att det är helg, även om jag ska jobba både idag och på söndag. Jag börjar dock inte förrän vid 16 ikväll så jag har ju en hel dag att spendera! Några släktingar kommer över idag då mamma fyller år idag! Det kommer bjudas på tårta, saft, kaffe och bullar såklart!
 
Sen jag sist skrev här har jag faktiskt inte gjort så väldans mycket. Jag har jobbat en hel del och Patrik har tagit upp ganska mycket av min lediga tid. Vi åt frukost på Espresso House på Vasagatan i torsdags. Det var så mysigt! Tyvärr gick det inte att sitta ute eftersom vi var där så tidigt så solen hade inte nått deras uteserving än, men nästa gång! Jag har även tagit kort för ett nytt pass! Jag såg att mitt nuvarande pass går ut när vi är i Nya Zeeland och det finns ingen ambassad i Nya Zeeland så ja, jag behövde fixa ett nytt helt enkelt. ;) 
På tal om Nya Zeeland - jag har berättat för min chef att jag funderar på att åka dit och min chef är väldigt förstående faktiskt! Det känns hur bra som helst att jag kan berätta för min chef hur mina tankar och funderingar går utan att känna att jag kommer få sparken eller dylikt.