Fallskärmshoppning

God morgon! Ett bra tag sedan jag tog mig tid att skriva något på den här bloggen. Mitt fulla fokus är självklart att resa men att försöka hålla min och Sofias gemensamma blogg vid liv. Jag rekommenderar alla att gå in där och följa vårt äventyr - http://nouw.com/nztrotter 

I skrivande stund sitter jag på vårt hostel och har precis käkat frukost. Jag åt en skål med världens godaste müsli med banan och mjölk. Så gott! Älskar frukost. Definitivt den bästa måltiden på dagen, by far! Jag gillar livet på hostel faktiskt. Vi får äta vår egna lagade mat, även om vi endast kökat nudlar de senaste dagarna. Man lär känna så många nya människor och vi har definitivt fått vänner för livet. :-) 

Än så länge är Taupo min favoritstad. Det är verkligen ett ställe för turister och det finns så mycket att göra här! Jag och Sofia hyrde cyklar en dag och cyklade runt. Och igår hoppade vi fallskärm. Jösses. Kalla oss galna eller vad ni vill, men det var så grymt! Jag älskade det! Det är definitivt något jag kommer göra igen i framtiden, GARANTERAT! 

Gå in på vår gemensamma blogg för att se bilder från fallskärmshoppningen - http//nouw.com/nztrotter