Oh my hate is gone, it won't be back for more

Bara för att man är ledig idag så ska det vara tråkigt väder i Stockholm. Det har varit mörkt hela dagen och småduggat emellan åt. Det är väl det enda negativa med den här dagen! Jag har ägnat än så länge dagen åt matte och även en lunchpaus borta i Sundyberg. Jag och Patrik åkte dit för att hälsa på Sofia på hennes jobb och vi tajmade in med hennes lunchrast så det var hur bra som helst! Åt en jätte god hamburgare med bacon, ägg och ost på. Jag dog lite. Och vi fick hur mycket pommes frites som helst! Jag åt nästan mer än Patrik och Sofia påpekade några gånger att jag åt mer än henne, vilket hon tyckte var ovanligt. Så nu har jag typ ångest för att jag åt så mycket (enligt de två). Tänkte att det är väl dags att ta tag i träningen igen, på riktigt! Det är sjukt segt att om jag är sjuk i en vecka tar det mig två till tre månader innan jag börjar träna igen. 
 
@Hamburgar Prinsen i Sundyberg.