*ingen rubrik*

Hela den här veckan har bara flugit förbi. Till skillnad från hur mina veckor brukar se ut har jag faktiskt träffat folk den här veckan, halleljuah! I början av veckan träffade jag en gammal klasskompis från gymnasiet på en fika. Hon berättade om sitt äventyr i Ghana. Några dagar senare träffade jag Katarina, en kompis från högskolan. Vi tog igen allt som vi hade missat i varandras liv de senaste månaderna! Hon bor på andra sidan stan och liiiiiite längre till så att åka kommunalt till henne tar 2 timmar, typ. Men vi möttes på mitten vid t-c! Jag har saknat henne så mycket och det var så kul att träffa henne igen ♥
 
I fredags efter jobbet åkte jag till stan för att hänga med Patrik. Han skulle lämna tillbaka en tröja och vi gick runt lite i affärer också. När det började bli kväll fick Patrik för sig att han ville ta hål i öronen just då så vi började leta efter en frisör. Det finns förvånadsvärt få frisörer i Stockholm upptäckte vi! Vi bestämde oss att vi skulle ta hål i öronen igår (lördag) istället hos vår lokala frisör. Så för tillfället gav vi upp jakten och åkte hem till honom och såg på Frozen. Allt jag säger om den filmen är att den är överskattad. 
Så igår morse gick vi till frisören där Patrik tog hål i örat och jag tog även två hål till. Jag har velat ha tre hål i ena örat och två i andra huuuur länge som helst men jag har aldrig tagit mig i kragen och gått till frisören tidigare så jag är glad att Patrik drog med mig. Såklart tog vi en fika efter det - dööööööh