Haven't done much

Cirka en vecka sedan jag skrev sist. Jag har som vanligt inte gjort så mycket. Allt som rör OKQ8 har tagit majoriteten av min tid och jag har tagit några extra pass för lite extra ching i kassan. Mitt fulla fokus är på nya Zeeland och att ha så mycket pengar jag kan komma över till resan. Det är dock ganska deprimerande att endast jobba, heeeeela tiden. Så jag har tagit tag i mitt tränande. Har nu fyllt på gymkortet och även varit där ocj tränat! Cyklat har jag gjort en del också, både hit och dit och tillbaka. Älskar att cykla! Bästa uppfinningen ever! 

Igår fyllde Sofia 21 år (grattis bestie!) och vi åkte ut till Ekerö för att fira henne. Sofias mamma har flyttat till ett jätte fint hus där ute med världens tomt! Åh, vill också flytta!! I alla fall, delar av Sofias släkt kom dit och så var det Patrik och jag. Det var sjukt trevligt och vi kom inte hem förrän vid midnatt inatt. Mycket god mat, tårta och trevligt sällskap. En jätte mysig kväll. Nu gör jag mig redo för, wait for it ..... - JOBBET!