Det var lättare förr


God morgon! Jag har precis ätit upp en skål med havregrynsgröt så jag är "mätt". Egentligen skulle jag vilja käka två mackor till och gärna dricka ett glas O'Boy också. Jag har fått en förjävlig aptit och äter gärna mer än vad jag gjorde tidigare. Jag vet att jag inte behöver äta de där extra mackorna utan att gröt räcker till frukost så därför stannar jag på det. Jag har inte heller tränat på två månader (förutom två joggingturer) vilket innebär att jag inte kan äta hur som helst. NU VET NI! 

Förutom dessa små tankar är jag ganska nedstämd. För fyra månader sen tog jag två nya hål i öronen, så jag gick från tre hål i öronen till fem. Ett av de nya hålen vägrade läka och var mer krångel än något annat. Jag valde att ta ut det örhänget och låta hålet växa igen. Jag hade ju fortfarande fyra andra hål i öronen. Då händer det: i slutet av förra veckan börjar det fjärde hålet krångla. Det gör ont och det kommer massa var från den. Det började blöda en massa igår så jag tog ut örhänget för att göra rent allt. Nu får jag inte i örhänget igen. Det börjar bara forsa ännu mer blod då. Nu är jag alltså tillbaka på tre hål i öronen. Så jävla surt. Man känner sig ganska besegrad. Jag vet att det bara är ett örhänge men jag kunde inte ens ta hand om ett nytaget hål i öronen. Det får mig att känna mig så dålig. Igår kväll var jag jätte ledsen faktiskt. Kände mig då jätte löjlig som var så ledsen över detta att jag blev ännu mer ledsen för att jag var så löjlig. Så pinsamt.