It's time

Hej! Jag ligger för tillfället i min säng och försöker varva ner efter den här intensiva, men roliga, månaden. Jag har både varit långt ner i söder i Sverige och även varit uppe i norr. Har bakat in en eftermiddag med Grotesco-gänget, druckit alldeles för många drinkar under en kväll, varit på bio, ätit middagar, träffat en hel del vänner och dansat så att jag har haft ont i kroppen efter. Jag har haft det så jävla kul! Fan vilken bra månad oktober har varit än så länge! 

Nu försöker jag förbereda mig mentalt inför morgondagens äventyr. Imorgon går flyget mot söder och tvärsöver jordklotet. Vad jag och Sofia egentligen kommer göra där nere vet vi faktiskt inte. Vi ska bara försöka att vara ett tag, göra det vi känner för så länge pengarna räcker. Det har varit mycket känslor som har cirkulerat runt i mig och det har gjort mig alldeles matt, men samtidigt väldigt tacksam. Jag blir så glad över alla vänner och familj jag har som har bidragit till den här känslostormen. Men nu är det dags att lämna den hemma - let's go kiwi!