Mycket roligheter under kort tid

Ny vecka, nya tag! Hej på er. Hoppas allt är bra med er. Med mig är livet görbra. Jag har tillbringat den här kvällen med Madeleine som har kommit hem efter 13 månader i USA (!!!!). Jag hade dock fått informationen om att Madde skulle komma tillbaka nu på onsdag (30 september) men hon var hemma redan den 16e september! Let me tell you..! 
 
Jo, en kompis till både mig och Madde hade sagt till oss att han hade fixat en överraskning till oss båda eftersom att vi ska till Nya Zeeland i ett år och det behövdes firas på något sätt. På grund av dålig kommunikation från vår väns sida kunde Sofia inte vara med på den här överraskningen då hon hade andra planer. Anyhow, den här överraskningen skulle infalla den 18 september efter jag hade slutat jobba. Jag gick till pendeltågstationen där vi hade bestämt att vi skulle träffas och jag var sjukt bitter. Jag ville absolut inte vara med om någon överraskning. Överraskningar är det värsta jag vet. De är bara roliga när jag själv planerar dem för någon annan. Jaja, där satt vi på pendeltåg stationen när någon tar mig på axeln och frågar; "Får man hänga med?". Jag vänder mig om och där står hon, livs levande i Sverige, Madeleine, min andra halva, a.k.a. Paul. Jag bara skrek och grät. Jag blev så glad!!! Sen dansade vi hela natten lång och jag har varit på tipptopp humör sen dess! :D 
Vi har gjort alla möjliga saker - varit ute på Helgö med Sofia och vovven Nebbo, vi tre har varit på inflyttningsfest hos Patrik, vi har sett The Maze Runner, gått på massa promenader, ätit godis, laddat upp inför kommande resor osv osv. Vi tre (jag, Sofia och Madde) åker ner till Danmark nu på söndag bara för att vi tre ska kunna hänga och ha lite kul utanför Stockholm! Jag är så sjukt taggad!! Jag har ju som roligast när jag är med de två, utan tvekan! Sen i oktober åker jag och Madde upp till Umeå en helg för att hänga med lite gamla vänner och sen är det bara en helg kvar innan jag och Sofia åker till Nya Zeeland. AH MA GAD 
 
currently...
#1 - - ISA:

gud så spännande med er resa! blir meganyfiken nu men antar man kan läsa mer i arkivet, hehe ;)

Svar: Click around! ;D ;)
Emma