Lately

Okej, så den här veckan har flugit iväg lika fort som den kom - tack och lov! Jag har jobbat en hel del i veckan faktiskt, kom upp i fem pass. Det gör mig faktiskt ganska glad ändå. Jag kom ju tillbaka till Sverige med ganska mycket ångest, jag trodde att jag skulle jobba typ ett pass i månaden ända fram till midsommar. Det har dock inte blivit så, jag har nog jobbat fem pass i veckan ända sedan jag kom hem. CASH IS KING! Visserligen har jag upptäckt att jag har totalt åtta dagar ledig under hela sommaren (juli och augusti) varav inga är standard två-dagar-i-rad. Det känns jättetungt men jag får lösa det på något sätt. Jag kommer gå under om jag ska jobba så mycket.. 
 
Förutom att jobba har jag tagit bort två leverfläckar. Jag gick till Läkarhuset på Hötorget, jag har gått dit förut och jag har varit nöjd med dem. Den här gången måste jag säga att jag inte var lika nöjd dock.. Läkaren kollade knappt på leverfläckarna som jag ville ta bort, en av dem hade en svart fläck i sig! Men vi kom fram till att ta bort en som skaver där BH-bandet går och DÅ ser han den här leverfläcken som jag pratat om att jag han borde ta bort. DÅ inser han att den borde tas bort. Han var en sådan läkare som kanske har jobbat för länge (han var garanterat över 65 år, haltade in till och med) och inte var så glad på livet längre. Tur att sjuksköterskan var grym! Hon var så trevlig och go, gjorde mig jätteglad. Annars gick det nog bra att ta bort leverfläckarna. Fyra stygn blev det. :) 
 
Jag har tränat lite, invidge mina nya skor som jag köpte för en vecka sen. Vilken skillnad det är på att ha riktiga skor och inte. Mina förra var upp mot fem år gamla och skor är ju en förbrukningsvara, så dä va näjz. 
I fredags gick vi ut och dansa och avslutade kvällen på BK. I det stora hela har jag haft en bra vecka, wiho!