Mitt liv flyter på

Här har det stått tomt i några dagar. Tiden har flygit förbi så jädrans fort att jag inte förstod hur länge sedan det var jag satt här. Inte mycket alls har hänt sedan sist. Jag åkte som sagt till Läkarhuset på Hötorget och tog bort två leverfläckar. Idag var det dags att ta bort stygnen efter detta "ingrepp". Fyra stygn blev det totalt som skulle bort och sjuksköterskan som tog bort de idag sa att de såg ut att ha läkt riktigt bra. Tur det. Hade varit ganska jobbigt med komplikationer eller dylikt för något så litet. 
 
Jag har också fått min första lön sedan oktober! Riktigt kul! Gjorde mig ett litet glädjeskutt av att se pengar komma in på kontot och inte det motsatta :) Nu när jag har en del pengar igen vill jag bara spendera allt på kläder och dylikt men jag försöker verkligen låta bli - jag måste ha pengar för att ens få komma in i NZ i september :p