Netflixkväll

Efter att ha gått på en väldigt lång kvällspromenad med Madeleine belönade jag mig själv med lite Skins på Netflix. Jag skulle egentligen varit på gymmet idag efter jobbet men det var alldeles för varmt för att dra sig dit. Gymmet jag är på har redan dålig ventilation som det är så kan bara tänka mig hur varmt det måste ha varit där idag.. Därav långpromenaden på kvällskvisten och jag cyklade faktiskt både fram och tillbaka till jobbet så jag har ju rört på mig idag! :) 
 
Igår var planen att jag och Madeleine skulle åka in till Gröna Lund och se Johnny Depp spela med sitt band. Det blefv dock inte av då vi kom in till stan försent och var inte villiga att betala 250:- eller vad det kostar för konsertbiljetter (innan klockan 18 kostar en entrébiljett 110:-). Vi gick istället från centralen över till Södermalm och åt middag. Det var jättemysigt och det var så väldans fint väder! Vi gick sedan hela vägen tillbaka till centralen. Åh, det var så mysigt igår! Otroligt länge sedan bara jag och Madeleine käkade middag ute tillsammans så det var på tiden. :) 
 
 
 
helt slut efter cyklingen imorse. SÅ VARMT UTE :D