Ny vecka, nya tag!

Nu har jag varit hemma i Sverige nästan en månad och det är nästan läskigt ibland hyr snabbt man anpassar sig. Tiden i nya Zeeland blev ju min vardag och Sverige har aldrig känts så avlägset som då. Många gånger kunde jag känna att mitt liv i Sverige bara varit någon form av dröm, en icke-verklighet. Nu känns det likadant med nya Zeeland - att jag aldrig varit där. Jag får ofta gå igenom bilder och filmer från resan för att bekräfta för mig själv att jag faktiskt var där. Haha är det konstigt? 
 
Idag är det måndag och en ny vecka. Solen skiner glatt utanför fönstret och jag tog mig en morgonpromenad med lilla vovven imorse. 5km blev det ändå! Nu på eftermiddagen är det planerat att jag och syster ska till Mall of Scandinavia för lite små shopping. Kvällen bjuder sedan på gym och resten av veckan är det en hel del jobb! Riktigt kul tycker jag! :)