Scorching Bay

Äntligen har våren kommit! Det har varit skinade 20 grader idag och knappt någon vind - ÄNTLIGEN! Och det har varit helgdag idag så vi har kunnat spendera detta underbara väder med en massa sällskap!
Jag och Liam började morgonen med att åka till The Little Waffle Shop i Wellington. Vi köpte en varsin våffla, men personalen gjorde fel våffla till mig så de gjorde en till fast rätt den här gången. Så vi fick tre våfflor för priset av två, naaajs. Våfflorna var ganska goda. Det var ju inte precis belgiska våfflor men men!
 
Efter det åkte vi till Scorching Bay för att äta lunch på Scorch-O-Rama. Maten är sisådär, utsikten är awesome och deras milkshakes är att dö för! Vi fick vänta på tok för länge på vår mat (i nästan en timme tror vi att vi kom upp i) innan maten kom, men jag tyckte ändå att dagen var as bra. Solen sken, gott sällskap. Vad mer kan man vilja ha?
 
Nu sitter jag själv i vårt sovrum och scrollar runt på datorn. Så skönt. Det är bara jag och Liam hemma och det är alldeles tyst och lugnt. ♥
 
milkshake med banan, hokey pokey och chokladflingor. så. god.
 
liam blev frussen av små vårvindar så han fick låna sofias scarf för att värma sig