Changes

En chillkväll här i Wellington. Vi har haft över 25 grader non-stop i över en månad nu, men idag är det lite kyligare. Det är ganska skönt faktiskt. Nu kanske man kan sova ordentligt i natt (eller ja, jag kan ju sova när som helst, men mannen min har ganska svårt hah)
 
Året börjar gå mot sitt slut och det är mycket som förändras. Jag har ansökt om ett "Resident Visa" som jag hoppas jag får, jag har fått ett nytt jobb som jag är väldigt exalterad över och våra inneboende flyttar ut för det funkade helt enkelt inte. Jag tror att saker och ting kommer bli så mycket bättre nu! Jag har varit så otroligt missnöjd över min arbetssituation den senaste tiden och nu har jag bara några få arbetsdagar kvar där och det känns hur kul som helst! Nya jobbet erbjuder mig utmaningar, de visar tillit till mig och jag får rent generellt bättre arbetsvillkor! Jag är så taggad! 
Tyvärr har mitt fokus på distansstudierna gått åt helvetet. Allt blev så stressigt att jag helt enkelt prioiterade bort kriminologin. Tråkigt, men gjort..
 
 
#1 - - Angelica Wåhlin:

Vad spännande med nytt jobb! :)

Svar: eller hur?! jättetaggad! :)
Emma