Bara lite uppdatering

Jösses. Om det är en sak jag inte får göra så är det att sova längre än till klockan nio på morgonen. Jag blir så otroligt trött och seg av att sova in för länge. Tur att man piggnar till relativt mycket med en mysig dusch och en kopp kaffe, haha.
Förutom att jag är väldigt trött så är allt bra med mig. Jag är ledig idag och har inget speciellt inplanerat. Jag och Liam ska till simhallen ikväll (YES, bästa jag vet!) och det ser jag väldigt mycket fram emot. Jag åkte till simhallen tidigare i veckan och det var så skönt. Att vara i vattnet och bara simma är verkligen mitt "safe place". Jag älskar det, jag blir så lugn av det och det om något är vad jag behöver just nu. Jag har varit stressad på sistone, mer än vanligt. Det är mycket som pågår nu med visumansökan. Jag försöker inte tänka så mycket på det, försöker bara att göra det jag kan. Det är ju mycket som sitter i andra personers händer, vilket skrämmer skiten ur mig MEN det finns ingenting jag kan göra. Då kan jag lika gärna bara försöka ta det lite lugnt. 
 
Veckan har för övrigt varit bra, om något lång. I fredags förra veckan gick jag ut med tjejerna från jobbet. Vi "åt" middag (maten kom men vi sjöng karaoke istället), drack alldeles för mycket och hade hur kul som helst. Liam hämtade upp mig vid midnatt och lagade mat till mig. Haha jag behövde det, vettefan hur jag hade mått om jag inte hade fått i mig lite mat natten innan. Jag var väldigt bakis på lördagen och grädde på moset  var jag tvungen att jobba! Vi tjejer på jobbet var mer än slitna. 
 
Kom hem från jobbet på lördagen och fick för mig att dricka rosevin med hushållet. Blev väldigt full (igen) och lördagskvällen blev bara jobbig. Fylletjafs och bara piss. Så på söndagen var jag så jävla sliten och ville bara sova bort hela dagen. Äsch, allt var jobbigt. Men det löste sig. Behövde bara få sova, mycket. 
 
Jaja, idag är det fredag och life is good. Jag har fått heltid på Decjuba, har jag sagt det? Det gör mig väldigt glad! Det är faktiskt ritkigt kul på jobbet. Jag gillar mina kollegor, jag älskar kläderna och det är mysigt att vara i CDB. Just nu känns det rätt.