Man har ju inte samma stamina som förr

Söndag idag och vi har haft en så otroligt varm dag idag. Alltså, äckligt varm. Luftfuktigheten har varit jättehög, påminde mig om när man går in i Aquaria på Djurgården och det finns en regnskogsection. Så kändes det. Det var "bara" 25 grader iag men det kändes som 45 och nu överdriver jag inte.
 
Idag har jag varit ledig. Började morgonen med att laga lite frukost åt Liam och sen låg vi i sängen ett tag.Liam åkte iväg till jobbet vid elva och jag mötte upp en kompis. Vi käkade nachos och tog sedan en kopp kaffe. Det var jättetrevligt Hon ska gifta sig snart också och en möhippa för henne är runt hörnet så det ska bli as kul att gå på det! Jag har aldrig varit på en möhippa förut, ännu mindre ett bröllop. Så taggad! 
 
Begav mig till simhallen och simmade en massa frisim. Jag brukade simma när jag var yngre och det var så kul. Jag älskar att simma. Borde inte ha slutat. Tur att simhallarna inte försvann hha. I alla fall, trött blev jag. Satan i gatan vad trött jag blev. Och att jag inte kan simma 32 längder frisim längre utan problem var blä! Bröstsim i lugnt tempo, inga problem, kan simma 40 längder. Men så fort huvudet måste vara under vatten mellan varje andetag? Nja, då går det inte lika bra. Jag ska dock fortsätta och jag ska bli bra igen!