Mitt år del 2

Mars

I mars var jag och Sofia tillbaka i Wellington. Jag och Liam begav oss på en cykeltur längst Wellingtonkusten. Älskar att cykla!

Vi lagade mycket god mat. En kväll gav vi oss på att göra sushi. Och när jag säger vi menar jag såklart Sofia. Hon var sushikock. Och jävligt bra var hon.

 

April

Vi åkte till Taupo med några kompisar. Vi fiskade kräftor, åt massa mat och drack alkohol. Vi åkte även till Rotorua över dagen och gick på zoo.

 
 
 
 

I slutet av april var det dags att lämna Nya Zeeland. Jag och Sofia bestämde dock att göra en liten detour – vi åkte till Hong Kong!

 
 
 

Maj

Majmåndag och jag är tillbaka i Sverige. Under den här månaden åkte jag, Madde och Patrik på kosläpp. Vi gick även ut och dansa och jag hade en baksmälla från helvetet. Jag tog också igen mycket tid som jag missat med vovven!

 
 
 
Del tre kommer snart