Catch up!

Haha, jag såg nu att inläggen som jag la upp från telefonen laddade upp jättestora bilder, alldeles för stora! Tyvärr verkar inte blogg.se appen ha någon funktion där man kan ändra storleken på bilder (?). Jaja, vem gillar inte HD? ;)
 
I alla fall - HEJ! Som ni kanske vet så har Sofia och Tom flyttat till sitt eget ställe? Det har faktiskt gått en månad sedan de drog, vilket känns helt galet. Det känns som om det bara var härom veckan som de bodde här. Vi känner alla fyra att det här var dock bäst, ibland kan det bli ansträngt om man bor ihop med sina kompisar. Och två par i ett hushåll kanske inte är idealt heller, så allt blev asbra i slutändan! 
Jag och Sofia möttes upp för en vecka sedan för lite "catch up". Vi träffade på Cafe Figg som ligger på Jackson Street i Petone. Petone är en förort till Wellington som inte ligger alldeles för långt ifrån där jag bor. Älskar det cafeet, jag tror faktiskt det var det första café jag var på utanför Wellington. :) Det var jättetrevligt och jag fick se deras nya lya också! Väldigt fint var det. 
 
Och kan vi bara diskutera vad Sofia beställde? BAGEL MED SYTL?! Av allt hon kunde beställa så beställde hon bagel med sylt. Hahah, så typiskt Sofia. xD Jag beställde en mumsig fruktsallad med grekisk yoghurt och bär. MUMS