Kylig dag

Äntligen börjar veckan gå mot sitt slut! Jag är ledig idag och jag ska verkligen försöka att koppla av så mycket jag kan. Jag har haft det lite jobbigt den sista tiden. Jag har stressat upp mig själv så otroligt mycket att vissa gånger har jag fysiskt inte fungerat, kroppen har bara lagt av. Så idag ska jag göra en liten, liten lista av vad jag behöver göra och sen bara vara ett tag. Sofia och jag ska träffas om en timme för en kopp kaffe. Jag tror att jag verkligen behöver det - lite fikatid med bästis. 
 
Annars är det ganska kallt idag. 15 grader ska det vara idag, men just nu är det nog bara 10. 13 grader har jag i huset, så frussen är jag. Känner dock att det är onödigt att tända brasan just nu eftersom jag ska åka iväg alldeles strax. 
 
och juste, hon fixade mina naglar gratis igår