Morsdag

Idag är det morsdag här borta, men om jag förstått det rätt är det inte morsdag i Sverige? Jag har oavsett skickat mamma en morsdag hälsning, bäst att vara på den säkra sidan. ;) Jag sitter just nu och dricker lite te, skeppat från Sverige. Sjukt gott te! Jag dricker sällan te, bara när jag är på ultra relax-mode, då blir det en kopp te. Annars är det kaffe eller typ mjölk. Hah.
 
Dagen går mot sitt slut här i Nya Zeeland. Vi har inte haft så mycket för oss idag, en massa hushållssysslor. Liam sitter just nu och leker med någon ny mannick som man lägger i datorn medan jag hänger på Internet. Vill köpa lite nya grejer, men får vänta lite då jag och Liam ska köpa biljetter till en resa till Stockholm. Jag har sparat som en tok, min lön är groteskt dålig så det gäller att vara smart. Planerar mycket och så. #grownup
 
På tal om Sverige - här är lite andra godingar som vi har i vårt kylskåp. Sill (var tvungen att köpa det när jag såg att Ontrays sålde det!) och lite DROTTNINGSYLT. Min absoluta favorit. Äter det alltid med pannkakor, blodpudding, filmmjölk. LÖV IT