A bit absent

Hallihallå. Idag är det tisdag och jag ska strax bege mig till jobbet. Det blir en kort dag idag vilket är väldigt skönt. Jag har jobbat hela helgen och även om det suger att jobba heeeeela helgen, så gick det förvånads bra och framför allt fort! Söndagar är korta dagar generellt - 10 till 16 har vi öppet, så dagen flyger förbi! 
 
Den sensate veckan har jag inte haft så mycket för mig. En kompis till mig hängde hos oss i lördags. Vi satt i spapoolen i flera timmar, drack vin och cider ochs en kollade vi på TV. En väldigt low-key kväll men det var väl behövligt. På lördag verkar det som om vi ska på hemmafest och det gör mig faktiskt väldigt taggad!! 
Igår satt jag och klickade runt på NA-KD. Jag hittade en hel del grejer som jag vill beställa och det blev faktiskt inte så väldans dyrt. DOCK måste jag vänta till nästa vecka då vi får lön, hah. 
 
häromdagen försökte vi fånga en fin bild på hunden och solnedgången.