A loyal follower

En ledig dag idag - YES! Nästa vecka kommer nog vara astråkig, jag jobbar hela helgen och jag fick tisdag och torsdag ledigt. Usch, så onödigt! Och Liam börjar sitt nya jobb nästa vecka och jag tror att han kommer komma hem relativt sent varje kväll så vi lär nog inte ses så mycket nästa vecka. Därför tog vi till idag att verkligen umgås. Vi åkte in till Wellington och kollade på bilar. Nu med Liams nya jobb är hans dröm om att köpa en Maserati mer möjlig. Bilarna som såldes på stället där vi gick till var dock alldeles för dyra för oss. Vem vill betala mer än 600000kr för en bil!? Tur att Liam är relativt förståndigt och faktiskt kollar på "billiga" Maseratis. Om vi nu skulle köpa en sådan sportbil skulle vi behöva en billig, bensinsnål bil också. Man kan ju inte köra värsta racerbilen till och från jobbet (åka igenom stan) varje dag. All this money...!!! :( 
 
Jag har precis lämnat in en uppsats och förhoppningsvis tycker lärarna att det var bra skrivet. Jag har ju inte pluggat på fyra år och det märks i hur jag skriver. Det är svårt att bilda "proffessionella" meningar. Men jag jobbar på det. Ju mer jag skriver, ju bättre blir jag. 
 
stubby hjälper till såklart. min trogna följare