Keep smiling, keep shining

Solen lyser och himlen är blå. Vad det är skönt att leva då! Sjunger lite glada sommarlåtar idag. Vi har 20 grader i Wellington och klockan är bara elva på förmiddagen. Vi kanske till och med får varmare grader idag! Jag ska i alla fall sitta ute och plugga idag. Jag har ytterligare en tenta på söndag och sen är det dags för nästa delmoment. Jag ansökte om att få plugga distans för att jag var uttråkad, jag behövde något som utmanade mig. Missförstå mig inte - att jobba i butik och att hantera kunder har sina utmaningar, defintivt, men det är inte så mycket utmaning för "hjärngympan". 
 
Så det är ungefär det dagen har att erbjuda - studier och sol! Imorgon är jag tillbaka på jobbet och kommer jobba hela helgen faktikst. Lite tråkigt, men ibland blir det så. 
 
vart tog ögonbrynen vägen!?