Teknik

Fan vad jävla svårt det ska vara! Jag har försökt fixa desigen på den här bloggen ett tag men det fungerar inte? Designfunktionen är helt knäpp och låter mig inte ändra och ha mig. Jag kan inte "smygtitta" på teman heller för det verkar saknas HTML-koder eller något liknande. Usch, jättetråkigt med tanke på att jag har varit så uttråkad och så när jag väl kommer på vad jag ska göra så funkar det inte! Blääää
 
Den här dagen har varit piss. Så otroligt tråkig. Jag vaknade upp imorse och kände "YES, nu kör vi!". Jag gjorde min onlinetenta som gick katastrofalt dåligt, Liam och jag åkte ut en sväng när han fick migränanfall och behövde åka hem, jag ville spela Dance Central på XBOX men den la av och nu försökte jag mig på det här. Nä, det har varit en jättesämst dag. Och det är min enda lediga dag för imorgon är jag tillbaka på jobbet igen. Vilket slöseri med dag!! Så nu sitter jag här och dricker Chardonnay och tycker mest synd om mig själv. Stackars privilegad tjej vars leksaker inte fungerar typ. Jag hoppas att nästa vecka för med sig lite roligare grejer.