Another week has gone

Hej och hemskt mycket hej! Jag sitter äntligen vid datorn. Hela veckan har varit ganska rörig och jag har mest bara känt mig stressad. Jag har lyckats skriva klart min lilla artikel om ett styckmord som ägde rum under 1998. Sofia hjälpte mig också, hon korrläste och kollade att svenskan var okej. Eftersom jag inte använder svenskan så mycket längre kan jag känna att jag tappar det lite här och där. Ibland känns mina meningar helt huller om buller, att jag tagit engelskan och bara direkt översatt. Det är nog ganska bra att jag fortfarande har bloggen - jag får ju använda mitt egna språk här! :)
 
Förutom att jobba (som vanligt!) så har vi faktiskt haft lite roligheter! Jag och Liam gick på dejt. Vi åt middag och sen gick vi på bio. Vi såg den andra Kingsmen filmen. Usch, den var riktigt dålig! Allt var bara så blä. De lämnade eleganta London och drog till Kentucky. Filmen förlorade verkligen sin charm. Men i stort sett hade vi en jättebra kväll. Det var väldigt mysigt.