Challenge accepted!

Ligger just nu i sängen och målar naglarna. Liam ligger bredvid mig och kollar på Star Trek: Voayager. Det har varit en skön söndag, trots att jag var på jobbet och jobbade. Det var ett kort arbetspass, bara 10-16 så jag var hemma klockan 17 vilket var skönt. Solen är ju uppe till halv åtta - åtta på kvällarna nu, så man har hur mycket energi som helst! 
 
Förutom att måla naglarna försöker jag planera in nästa vecka. Jag har en tenta om en månad och ett uppsats att lämna in. Har jag sagt hur kul det är att plugga? Det vore ännu roligare att faktiskt vara i ett klassrum, men det kanske blir i framtiden. Att studera i Nya Zeeland kostar något fruktansvärt så om jag vill studera skulle det bli i Sverige. På tal om Sverige, vi har relativt snart betalat av lånet på huset här i Wellington. Så nu flyger tankarna runt om vart vi ska ta vägen härnäst. Stockholm, Göteborg, Melbourne i Australien? Det är så kul att det finns en massa oändliga platser att bosätta sig på! 
 
Och imorgon börjar jag min nya utmaning - jag ska ta med mig min kamera vart jag än går nästa vecka och ta en massa bilder. Jag brukade ha med mig kameran hela tiden och hade en liten passion över att ta bilder, men någonstans på vägen tappade jag det. Så nu ska jag försöka hitta tillbaka.
 
 
#1 - - lars:

Lycka till i framtidsplaneringen. Ja det är mycket att ta hänsyn till. Jag ser fram mot nya foton från Kiwi landet

#2 - - lars:

Lycka till i framtidsplaneringen. Ja det är mycket att ta hänsyn till. Jag ser fram mot nya foton från Kiwi landet

#3 - - Åsa:

nehej Australien går helt bort