Just another Tuesday morning

På bussen på väg till jobbet. Usch, mitt liv består inte av så där jätteroliga event. Det är verkligen bara gå till jobbet, kom hem, sov och sen tillbaka till jobbet. Men nu när sommaren är runt hörnet tror jag att vi kommer planera in lite fler roliga saker. Det är ju ljusare på kvällarna och framfört allt varmt! 


I lördags efter jobbet gick jag och två tjejkompisar ut och drack lite drinkar. Det var jättetrevligt trots att vi kom hem alldeles för sent. Klockan var nog närmare 2:30-3 tiden när vi kom hem! Riktigt ovanligt för mig, hah. På söndagen var jag allmänt seg och fick så mycket skuldkänslor när dagen var slut. Jag hade ju inte gjort något produktivt under hela dagen! Och sen på måndagen var jag ju tillbaka på jobbet.. Jag hoppas verkligen att jag snart kan få två dagar i rad ledigt. Det tar på mentala hälsan att bara ha en dag och sedan gå tillbaka till jobbet. 

Höll på och leka med teman och designer på mobilen igår. Jag älskar min Samsung!