Beach and other stuff

Eftersom jag har blivit schemalagd att jobba hela helgen har mitt jobb faktiskt gett mig både igår och idag ledigt! Så för första gången på ungefär sju månader (om man räknar bort min semester) har jag två dagar i rad ledigt! Igår när jag skulle sova hade jag typ ångest över att jag inte skulle behöva gå till jobbet dagen efter (idag alltså). Hur sjukt är inte det? Lite tråkigt är det ju att ingen jag känner har ledigt såhär mitt i veckan men det är väl lika bra med tanke på att jag har en uppgift som måste lämnas in på måndag. Jag är i stort sett klar med den (YES) men jag ska bara be Liam hjälpa mig att fixa layouten. 
 
Idag har vi haft skinande sol och jag påbörjade morgonen med att plugga utomhus! Det var så länge sedan man kunde sitta ute utan att frysa. Jaaaa, snälla ge mig lite värme nu! Och eftersom det var så fint väder tog jag Stubby till stranden. Jag mumsade på en McFlurry också!
 
 
#1 - - Tess:

Åh, vad härligt det ser ut! :)