Been a bit absent - again!

Måste börja med att säga vad kul med lite uppdateringar här på blogg.se! Enklare att skriva ett inlägg, styla det som du vill. Som sag, yeeey!
 
I skrivande stund sitter jag på golvet och kollar på "Young Sheldon". Liam sitter bredvid mig och går igenom gamla kvitton. Vi upptäckte att Liam har spenderat 42,000kr på sängmöbler! Och sen har han spenderat 30,000kr på sofforna i vardagsrummet! Och här sitter jag och funderar på hur vi ska ändra layouten i huset, vilka nya möbler vi ska köpa. Men känner sig lite elak att tanken ens är där, han har ju spenderat så mycket pengar på allt det här! Missförstå mig inte, det är fina grejer. Nikau är märket. "Solid wood" som alla säger här borta. 
 
Men jaha, vad har hänt sedan sist? INGENTING ALLS! Jag skaffade mig en tatuering häromdagen, det var ganska kul. Två fiskar på armen. Jag försökte få Liam att ta en bild på den, men ljuset är inte så bra nu (solen har gått ner) så jag får försöka ta en vid ett senare tillfälle. :)
 
Jag har varit ledig idag. Jag brukar ju jobba söndagar men idag är typ en helgdag. Jag får inte betalt eller något, men vi får inte heller ha öppet. I vanliga fall på dagar då vi har stängt, om man vanligtvis är schemalagd den dagen, så får man fortfarande betalt. Lite konstigt att "easter Sunday" är en udda dag så att säga. Men ärligt talat har det varit ganska skönt - tre lediga dagar i rad!
 
Nu ska jag sitta och googla runt på Internet. Ska även klämma in en kvällspromenad men det blir senare ikväll!
 
såhär såg jag ut häromdagen. Kanske borda göra rent spegeln?
 
 
#1 - - Angelica Wåhlin:

Vad fin du är och såå kul med tatuering :)