Tillbaka till det vanliga

Söndag idag och jag har klarat av min första arbetsdag tillbaka efter en vecka "sjuk". Det gick bra. Jag kan inte lyfta några lådor eller dylikt, men det gör inget - får helt enkelt använda mig av kollegorna ;) Det var även en bra dag säljmässigt så det var ännu roligare!
 
Nu på kvällskvisten har jag moppat golvat då Floki tyckte det var en rolig idé att leka med vattenskålen helt plötsligt. Jag tror att hon är understimulerad. Får ta tag i det.. 
 
Det som väntas på agendan nu är att gå shoppa lite smink från Sephora. Jag har börjat tycka att det är ganska roligt med smink osv. Men känner att jag måste uppdatera sminkväskan! Ska se om jag kan hitta något nice. Tyvärr blir det alltid så jädrans dyrt... 
 
lekte med laptopens kamera... den är ju ganska sidårdäääääär