2018 Update

Vi är fyra dagar in i det nya året och för mig personligen kan jag känna att dessa fyra dagar har varit bland de bästa på länge! Jag har spenderat varje dag på mitt nya jobb och jag trivs jättebra. Det har varit väldigt stressigt att lära sig så mycket nytt, betydligt mer än vad det varit för mig på tidigare jobb. Jag är ju en del av "management" och redan nu finns det möjlighet för mig att bli biträdande chef. Det vore jättekul om jag fick den rollen för jag kan känna att jag är mer än kvalificerad för det. Jag har nog aldrig varit en som sitter i baksättet, om man säger så. Jag har alltid tyckt om att styra och ställa och jag är nog ganska bra på det. Så vi får hoppas att allt går som det ska och att jag inom en snar framtid har fått en löneökning och en befodran. Fan vilket bra sätt det hade varit att starta det nya år på!
 
Det nya året spenderades hemma. Jag ville att det bara skulle vara jag och Liam men han hade andra planer. Han tyckte att vi skulle bjuda in vänner på drinkar och jag är glad att han fick som han ville. Jag hade hur kul som helst! Vi var inte ett så jättestort gäng, kanske 15 personer men oj vad vi skrattade! Jag stolt visade upp hundarna då de betedde sig exemplariskt och drack en hel del.
 
Julafton och hela julhelgen var väldigt avslappnad och skön. Den spenderades med Liam och sedan på juldagen var vi hos hans föräldrar. Jag fick en polaroid kamera som jag håller på och leker en hel del med. Jag ska göra ett litet collage tänkte jag!