Klantigt!

Hallihallå! Det är regnigt och tråkigt här borta. Känns som om sommaren redan är över? Trots att jag har spenderat tre sommar i rad i Nya Zeeland så har jag ingen aning om vilka som är sommarmånaderna. Det verkar vara december till februari men osäkert där alltså. Egentligen spelar det inte så stor roll, jag jobbar ju hela tiden och tyvärr finns det ingen fin park i närheten där jag jobbar. Synd! :/ 
 
Och vet ni vad jag gjorde idag? Jag skulle föra över pengar till Liam, ganska mycket pengar för den delen. Och så skickar jag pengarna till fel telefonnummer!! Nu försöker jag få tillbaka pengarna men banken vägrar hjälpa mig och jag får inte tag på personen vars nummer jag förde över pengarna till. ´Så jävla klantigt och jag har en jädrans mycket ångest på grund av det. Som sagt, det var inte lite pengar.. 
 
här är en bild på mig och liam som patrik tog när vi var på besök i august. det var en så bra resa ♥