Vinterdepp och Australien

Det är söndagkväll. Jag sitter här hemma och lyssnar på diskmaskinen som går i fullt ös. Är det bara jag som för övrigt älskar ljudet av en diskmaskin? Det gör mig faktiskt väldigt lugn av att bara sitta i köket, lyssna på när diskmaskinen gör sitt och veta att nu är det fint och städat i köket. Jag älskar det. 
 
Jag har varit på jobbet idag som varje söndag. Allt är i sin vanliga ordning, typ. Livet har varit lite jobbigt på sista tiden. Jag har fortfarande inte hittat "min plats i Wellington". Tyvärr är jag mer än trött på handeln, jag har inga kompisar, ingen from av hobby och det känns om om jag inte har någon passion för någonting överhuvudtaget heller. Jag vet att det nog beror på att det är mitt i vintern, vi har knappt sett solen på ett tag och att ingen vill ju göra något heller. Inte kan man åka pulka här när det är vinter..
 
Tur är att jag och Liam har faktiskt bokat en resa till Melbourne i augusti! Jag har aldrig varit i Australien så det ska bli väldigt kul att åka dit. Min kompis Stefan bor där också så jag är superexalterad över att träffa honom! 😃