Are others eyes that important?

 
 
Varken bilden eller rubriken har någonting med att göra vad jag ska skriva om. Jag vet egentligen inte ens vad jag vill skriva här. Haha. Kanske ska skriva om min produktiva dag? Nä, den är för tråkig! Dock kan jag glatt meddela att jag har kammat hem ett fint MVG i Idrott B. Ett stort grattis till mig där. Tackar tackar! Och sen blev jag även "Skiftets medarbetare" igår. Jag hade ingen aning om att vi hade det på McDonald's men det är tydligen något nytt. Månadens medarbetare har jag ändock inte blivit. Skiftledarna som bestämmer det där tycker nog inte så mycket om mig plus att jag hoppar typ aldrig in och jobbar extra, haha. Men till mitt försvar - jag har skolan att tänka på! Förhoppningsvis blir det andra bullar under sommaren! :) 
 
Jo juste, jag hörde på Lee Hyori's låt "Miss Korea". Seriöst, en grymt bra låt. HÄR finns Youtube-klippet med ENGELSK text till!