girls unite!

God morgon! I vanlig ordning sitter jag på jobbet och dricker kaffe. Det känns som om det är den enda chans jag faktiskt har att bara vara och ta det lugnt. Allting har varit väldigt hektiskt den senaste tiden så det är väldigt skönt att jag har den här tiden innan jobbet att bara sitta. :) 

Hur är allt med er? Med mig är det bara bra! Vi höll ett personalmöte igår och det var ju det första personalmöte som jag någonsin lett så det var kul! Alla verkade engagerade och det kändes väldigt avslappnat. Tur det, finns ju inget värre än när man försöker tvinga på sig sin personal att slappna av och skratta. Tidigare personalmöte som jag gått på, på mitt tidigare jobb var så stela. Chefen sa åt oss att sitta på golvet (!!!) Medan hon stod upp framför oss. Som om vi var barn. Man har ju lärt sig att mycket som gjordes där borta ininte var speciellt lagligt... jaja, nog med prat om det! 

det här har jag på mig idag! woho