Fredagen den elfte

Jag har städat hela dagen så nu sitter jag här och tar mig en liten kaffepaus. Jag har fortfarande en förfärlig hosta och nu har mina kollegor börjat tjata på mig att jag borde gå till läkaren. JAG tycker dock att det har inte ens gått en vecka (började i lördags) så jag ger det några dagar till. Tycker mest det är pinsamt när man är på jobbet och pratar med en kund och så måste man gå iväg och hosta lungorna ur en. Vad tycker kunderna om det? 
 
Lite goda nyheter dock - jag fick ett mail idag från Immigrationsverket och det verkar som om mina dokument och min ansökan har nu gått igenom och den har blivit skickad till en "quality queue" (det var nu menas). Men det lät lovande, så nu får vi hålla fingrarna. OM jag får ett resident visum, så ska jag hålla fest. Jag ska ha så kul för det har defintivt varit väldigt stressigt. Jag kommer nog också kanske gå till en fin restaurang och käka världens dyraste stek? 😆
 
Imorse tog jag Stubby till veterinären. Vi har upptäckt en knöl  på hans rumpa, så vi kände att den behövdes kollas upp. Veterinären är faktiskt inte riktigt säker på vad det är. Först trodde hon att det är cancer/tumör, men när hon tog in en nål i knölen för att få ut lite celler och skicka till labb, såg hon att det var mest bara fettceller där i, vilket gjorde henne förvirrad. Den är för  hård för att vara en normal fettknöl tydligen, men det verkar inte vara några cancerceller i den. Veterinären skulle skicka iväg allt i alla fall och höra av sig till oss. Hon sa dock att oavsett så är hon inte orolig över det, för om det är en tumör så är den väldigt liten och antagligen superlätt att bara skära bort. Och Stubby var så otroligt duktig som vanligt! 💗
 
Jag ska fortsätta städa lite nu, SÅ KUL. Sitter för övrigt och tittar på lite krukor osv. Jag köpte ett set krukor och jag har fortfarande inte hittat några plantor att sätta i!!
 
köpte det här setet. Men vilka plantor ska i????