Just another morning

God morgon. Tisdag idag och solen skiner. Jag har även märkt att solen och värmen har kommit till Sverige, lyx! 😊 Får en hel del uppdateringar på Snapchat och Instagram om det fina vädret. Avundsjuk blir man! Vi har fortfarande relativt varmt men det blir kolsvart vid 18 på kvällarna. 
Just nu sitter jag på café L'affare på College street i centrala Wellington. Jag börjar inte förrän om 45 minuter så jag har gott om tid att bara ta det lugnt. Jag har en känsla av att idag kommer vara en stressig dag.
 
Jag var sjuk hela helgen och jag är fortfarande inte 100%. Har en förfärlig rethosta nu, mixat med slem. usch! Men jag tar min hostmedicin och äter vitaminer! 😊
 
Trots att jag var jättesjuk i helgen åkte jag iväg på en fest med Liam, Tom och vår kompis Sydney. Eftersom jag tog både hostmedicin och Alvedon fick jag nöja mig med vatten. Tror nog att det var ganska bra att jag var nykter och höll koll på pojkarna. De hade det lite för kul och strax efter midnatt kände jag att det var dags att ta hem dem. 😉

</div