Sjuk osv

Jag har åkt på en rejäl förkylning så jag tycker ganska synd om mig själv idag. Jag har i alla fall idag och imorgon ledigt så det borde vara mer än tillräckligt med tid för mig att återhämta mig. Ända sedan i måndags har jag känt mig ganska sisådär. Öronen var blockerade, ringade ljud, näsan började hålla på och sen fick jag en liten hosta. Nu har allt bara exploderat och jag vill bara soooova. Det är kanske något jag borde göra också, lol. 
 
Men livet är bra. Immigrationsverket hörde av sig och ville ha mer bevis angående min "residency visa application", så det var ganska stressigt. Jag och Liam samlade snabbt ihop bevisen de ville ha och jag frågade en massa kollegor och vänner om de kunde skriva "letters of support" för oss. Förhoppningsvis går allt som det ska. 
 
I lördags gick jag och Liam ut på dejt! 💗 Vi gick till Resturant88, en vietnamesk mat (ett jävligt svårt ord att stava). Jag upptäckte, tråkigt nog, att jag inte är så förtjust i den typen av mat. För mycket ingefära och koriander. Men det var en mysig kväll!
 
 
 
förrätteterna