Smått och gott i vardagen

HEJ! Ytterligare en vecka har gått och visst fan har Blogg.se uppdaterat deras hemsida. Jag har inte inte hunnit kolla runt för att se vad jag tycker om uppdateringen men jag tror att den är säkert jättebra! 😊
 
Vi har jättetråkigt väder idag, IGEN. Starka vindbyar och konstant regn sedan igårkväll. Lite tråkigt eftersom jag är ledig idag men (håller tummarna) är solen tillbaka imorgon. Tänkte jobba lite i grönsakslandet och klippa gräset. Bara ta det lugnt. Den här veckan har varit väldigt stressig. Chefen är på semster så jag har varit butikschef den här veckan. Tyvärr bestämde sig den stora chefen på huvudkontoret att hon skulle komma och hälsa på idag (fredag) så jag har haft jättemycket att göra för att förbereda hennes vistelse. Det visar sig att vår "visual merchandising" inte var tillräckligt bra, vi hade inte följt NOODs guidelines för hon butiken skulle se ut. Så jag fick fixa det. Vi hade också mycket kunder in och ut i butiken varje dag, så det har varit fullt ös. KUL dock!
 
såhär ser det ut när man kommer in i butiken.