It's October 3rd

 
Det här året har gått så fruktansvärt fort! September försvann snabbare än den kom eller är det bara jag som känner så? Oktober är det i alla fall och här i Nya Zeeland är det inte svampplocke-tider utan trädgårsarbete och förberedelser inför sommaren. Kommer nog aldrig vänja mig med det. Juli och augusti är de värsta månaderna här borta medan hemma i Sverige är det favoritmånaderna. Månaderna som bjuder på sol, semester, utlandsresor, glass och cocktails. 😃 I sommar kommer vi inte köra på någon utlandsresa, mamma och pappa kommer nämligen över för att hälsa på! 💕 Jag är så taggad! Har saknat båda något förfärligt och det ska bli väldigt kul att visa dem hur jag lever. Jag vill visa dem Wellingtons gator men framför allt naturen. Vill visa vart jag tar hundarna på promenad osv. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Hjälpte Liam att installera hans projektorskärm osv!
#1 - - Sarah:

Vad roligt att dom kommer och hälsar på :)