vart har jag varit?

Våren har kommit till nya Zeeland och jag känner att jag har fått ny, fräsch energi samtidigt som jag känner mig väldigt trött!? Jag vill göra så mycket grejer, såsom att blogga lite (Hej hej! ✌🏻), gå på långpromenader, tvätta/städa, träffa kompisar, registrera mig på onlinekurser osv. Men så fort klockan slår 16.30 och jag har slutat jobbet för dagen, ja då är all energi borta? Det är inte så att mitt jobb är stressigt precis men jag vet inte, det verkar ta mycket energi just nu. Jaja, det blir nog bättre snart. 

I skrivande stund sitter jag på jobbet. Har tagit mig en tio minuters rast, mumsar på grekisk yoghurt med lite müsli i. Så gott! 😊 
Jag har också bokat boende för Labour Weekend (långhelg här borta) då jag och Liam ska åka iväg och få lite semester. Vi ska ta med stubby Också! Planen är att gå på vandringar i den nya zeeländska skogen! 🌳 

Vad har jag annars gjort då sedan sist? Jag gick på ytterligare ett målarevent men den här gången med jobbet och Liam. Vi målade Picasso, kul som vanligt! Gått på en hel del vårpromenader och planterat grönsaker i grönsakslandet!