Beach 2015, hej hej

En väääldigt god morotskaka. Jag minns den så väl..! 

Jag har bestämt mig. Bestämt mig för att äta nyttigare, träna mer, fokusera på skolan och spara så mycket pengar jag kan. Alla dessa saker som jag nu tog upp är saker som jag har extremt svårt med. Jag har en grej för socker i överflöd, jag är lat, blir lätt distraherad av annat i livet och har jag pengar gör jag mig gärna av med dem. Nu ska det dock ändras. 
Jag är ändå inte helt hundra på hur jag ska gå till väga för att jag ska bli helt nöjd. Med onttyigheterna trappar jag bara ner, men slutar inte helt. För det, mina vänner, är omöjligt för mig. Jag skulle även gå emot min filosofi här i livet "ät vad du är sugen på. Fuck diets". 
Tja, träna det är bara att göra. Jag och min syster tänker komma iväg minst två gånger i veckan. MINST! 
Fokusera i skolan bör gå relativt bra men att spara pengar.. Det är där skon klämmer. Jag ska nog göra en deal med mig själv; högst 1000kr på personkontot varje månad. Boyah 

Och anledningen till rubriken; 
Rom byggdes inte på en dag.